Tuesday, March 5, 2013

KAMU



Pertama kita berjumpa,, hanya kebetulan...
aku terlihat dirimu sedang tertawa...
menbuat aku tertawan...

Lalu hari aku menjadi indah...
hanya dengan kelibat kamu,,
hati aku berdegup kencang....

Salam aku ucap,, didalam hati...
mengharap kamu mendengari...
sehingga kini,, kamu jauh dari diri ini...

KAMU..... yang selalu ku lihat..
KAMU,,,,, yang selalu ku damba....
KAMU..... yang selalu ku puja.....
KAMU............. yang berada di hatiku...

Tetapi,,,, itu semua hanya mimpi...
kamu telah dimiliki....
oleh dia yang juga teman ku....

aku lihat,, kamu ketawa denganya...
menbuat hati ku merana..
dan menangis tanpa air mata....

kini,, aku sedar,, kamu bukan untuk ku,,
melihat dia bahagia,,, menyedarkan aku,.
bahawa,, cinta tak mungkin dimiliki....



*i don't know how to sing,, or how to make a song,,, what i know is just spill it into a lyrics,, and hope it will be my love letters to you... 

IFFAH|ADEUL

No comments:

Post a Comment