Friday, March 23, 2012

SAYA SAYANG KAMU YANG TAK SAYANG SAYA

Salam jumaat kepada anda semua!!!!!! (ada kew yang baca blog aq??)

           Ada kew,, tak ada kew,, ada aq kesah??? hahaha.... seperti tajuk di atas,, dengan ini saya ingin menyatakan di sini bahawa saya,, sangat sayang korang,, sama ada kawan, musuh, yang mengenali, atau yang tidak mengenali diri saya, sangat2!!!

   Kekadang,, kta kenalah cakap kat semua orang yang kita sayang diorang,,, barulah diorang tau... betol tak???? tapi jgan salah faham oke,,, sayang tu,,, perkatan yang universal... tak bermakna sayang yg lebih2 tu,, tp lebih lg.... sayang seorang manusia kepada manusia laen.... bukan kepada haiwan,, sayang untuk manusia lebih lg oke???

                Sayang nie tak boleh maen paksa2... sebab tu lah,, saya tak pernah rasa terpaksa untuk menyayangi semua orang....  sayang itu memang diasa... tak perlu bimbang jika ada orang sayang kita.... tp,, risau lah jika ada orang benci kita...

                    Sampai di sini sahaja,, salam sayang untuk anda semua!!!!!!


                  MUAH!!!!!!


                                                                  IFFAH|ADEUL

1 comment: